Упровадження Stem-освіти на уроках української літератури

Різноманітні новітні технології стали широко використовуватись при вивченні творчих і мистецьких дисциплін.  Тому саме поєднання науки і мистецтва спроможне дати гарні результати, розвинути юну особистість різнобічно. В інакшому випадку молоде покоління позбудеться навичок творчості та креативності.Робота на різних платформах, монтування відео, створення презентацій, використання різноманітних гаджетів-невід’ємні елементи Stem-освіти, які впроваджували на уроках української літератури з учнями 10-х класів (вчитель Сидоренко Г.В.).Отож, урок-проєкт «Поезія Лесі Українки» є підтвердженням досконалого поєднання творчих нахилів і технологічних надбань.Предметом проєктного дослідження є світ прекрасного і велич поетичного слова. Учні 10-х класів Миколаївського ліцею №55 на уроках української літератури досліджували світ краси і поезії, проблеми гармонії людини і природи, високих поривів душі, невмирущої сили кохання.До Національного тижня читання поезії представляємо до вашої уваги Stem-проєкт учнів 10-х класів «Поезія Лесі Українки.».

https://youtu.be/4h_p7kPgj-8?feature=shared

https://youtu.be/uiC4TJLCzq8?si=aspR-UQmtL0C1vsF