Українська мова та література

Сидоренко Г.В.

(6-А) Група Сидоренко Г.В.

Д\З з української мови:

Опрацювати: п. 28,29,30; написати ОК, виконати впр. 353, 359, 366.

(7-А) Група Сидоренко Г.В.

Д\З з української мови (за старим підручником)

Опрацювати: п. 28, повторити п. 26, 27; підготуватися до к.р. з теми «Дієприслівник»

(7-Б,В) Група Сидоренко Г.В.

Д\З з української мови

Опрацювати: п. 30; скласти ОК; вивчити с. 190-191; виконати впр. 346, 348

(10-А,Б) Група Сидоренко Г.В.

Д\З з української мови

Опрацювати: п. 46, 47, 48, 49; виконати впр. 575, 585, 595, 608

 

Мірошниченко І.В.

6-А клас мова

Опрацювати П.30, 31 виконати вправу 366, 377, 382.

6-Б, В клас мова

Опрацювати П. 26, виконати вправу 323, 324.

 6-В клас література

Прочитати Всеволод Нестайко « Тореадори з Васюківки».

6 А, Б

Вчити напам’ять один вірш на вибір Ігора Калинця.

В підручнику виразно читати твори Є. Андієвської.

9-В клас література

Прочитати Тараса Шевченка « Гайдамаки», « Кавказ»,  « Сон» ( У всякого своя доля...). Вивчити напам’ять уривок з поеми «Сон» ( 48 рядків з початку і до слів  А не кров людськую!)

Булинкіна Н.І.

8 класи

Тема: Поширені й непоширені звертання

Виконати вправу с.105, №2, 3

Переглянути експрес-урок с.107,  культура слова – вивчити слова, зробити запис.

Зутікова О.А., Безручко Т.О. — 8 класи література

«Із янголом на плечі» вивчити напамять

Тема: І. Капенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість драматурга. «Сто тисяч» — класичний взірець українського театру. Характеристика дійових осіб.

Скласти портфоліо драматурга.

1.Прочитати пєсу І. Карпенко-Карого  «Сто тисяч».

2.Метод «Закінчи речення».

1.Герасим Калитка все життя прагнув…

2.Сенсом життя багатія було…

3.Прізвище Калитка означає...

  1. Герасим Никодимович ділився найсокровеннішим лише з …

5.Найбагатшою людиною в окрузі був…

6.Нечесний шлях збагачення Калитки…

Виписати цитати:

Калитка і земля: ….

Господар і гроші: ….

Герой-експлуататор: …

Дати письмову відповідь: Герасим Калитка — економний чи жадний? Свої міркування обґрунтуйте, посилаючись на приклади з твору.

 

Українська мова, 9 класи

Тема: СИНОНІМІКА СКЛАДНИХ РЕЧЕНЬ ІЗ СПОЛУЧНИКАМИ, БЕЗ СПОЛУЧНИКІВ І ПРОСТИХ РЕЧЕНЬ.

Завдання: Дослідження-трансформація складносурядних речень у безсполучникові

Трансформувати подані складносурядні речення в безсполучникові. Записати, розставляючи потрібні розділові знаки. Визначити смислові відношення.

  1. Місяць зійшов над морем, і скелі стали ближчими.
  2. Фіолетові зморшки лягли на обличчя, і якась тепла турбота нахилила скелі над морем (З тв. М. Коцюбинського).
  3. Першими покуштували картоплю іспанські моряки, а потім вона потрапила до Італії (І. Вихованець).
  4. Тільки купави жовтіють на дзеркальній гладі сонного озера, й бринить на їхніх вічно юних пелюстках далека пісня вірності (В. Мірошниченко).
  5. Море дедалі втрачало спокій, і чайки знімались із одиноких берегових скель (М. Коцюбинський).

Дослідження-моделювання

За поданими початками побудувати моделі: а) простого речення з однорідними членами; б) безсполучникового складного речення.

  1. Тиха хвиля озера влягається на теплий пісок, … .
  2. Стоячи на березі, ловиш очима далеку лінію горизонту, … .
  3. Сосни впереміш з березами і дубами підходять до самої води, … .
  4. Вода у Світязі надзвичайно чиста, … .
  5. Береги озера окреслено нечітко, … .
  6. Озеро живиться тільки джерельною водою, … .

Визначити, яким сполучниковим складним реченням синонімічні побудовані безсполучникові.

Якими синонімами можна замінити виділені слова? Чи зміниться при цьому зміст речень? (Горизонт — обрій, виднокрай, небосхил, крайнебо, небокрай. Чистий — прозорий, кришталевий, ясний).

Виконати вправу №266, с.160, вправу№268, с.161.

Андреєва А.О.

Домашнє завдання з української мови для 10 кл.

  1. Опрацювати параграф підручника 46,47, 48.
  2. Виконати впр.575,576,588

Домашнє завдання з української літератури для 10 кл.

1.Прочитати повість О. Кобилянська «Земля»

  1. Виписати цитати з повісті (до героїв: Михайло, Анна, Сава, Рахіра, Марійка, Івоніка)

Домашнє завдання з української літератури для 11 кл.

  1. Прочитати кіноповісті О. Довженка: «Зачарована Десна» і «Україна в огні»
  2. Виписати цитати з кіноповісті (до героїв: Лаврін, Василь, Христя, Олеся)

Безручко Т.О. 11 клас

Повторити: с.121, виконати впр.179, друкований зошит с.189-190 (тести).

Письмова робота!

У народі кажуть: не все те золото, що блищить. Ми часто женемося за красивим і блискучим, а згодом, коли ним заволодіємо, не дістаємо від того насолоди. Яка ж краса справжня?

Викладіть Ваш погляд на цю проблему.

Чернецька І.О.

5-Б Опрацювати ст. 148, виконати вправу 292;ст.152, впр. 298

5-В Опрацювати п. 25, виконати впр. 261, 274. Підготуватись до к.р. з тeми “Фонeтика”
6-В Опрацювати п. 28, 29,30;виконати впр. 353,359,366.
7-А,Б,В Повторити п. 20,21,22,23.Підготуватись до к.р. з тeми “Дієприслівник”