Перелік організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства та булінгу

     Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда-Україна» 0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного). Дзвінки на лінію – безкоштовні як із стаціонарних телефонів на всій території України, так з мобільних усіх операторів. Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи , юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів), 0-800-500-225 та 116-111. Можна отримати інформацію про організацію та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини:https://ombudsman.gov.ua/uk/prava-ditini

0−800−50−17−20 (безкоштовно). Зворотній зв'язок з-за кордону: 044-299-74-08

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103. https://legalaid.gov.ua/kliyentam/pro-bezoplatnu-pravovu-dopomogu-bpd/kontakt-czentr/

Зателефонувавши за номером (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

  • інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини та установи, які опікуються відповідними питаннями;

-безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

-правові консультації;

-зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.

Порядок реагування на випадку булінгу