Другий тиждень табору був не менш цікавим та насиченим ,ніж перший.
Під час роботи табору кожен день мав свою тему, чіткий план, продумані завдання та тести у додатку Kahoot. До речі, останній відкрила для себе як гарний спосіб працювати з учнями під час уроків для того, щоб урізноманітнити узагальнення та повторення вивченого і не тільки на період дистанційного навчання. А також використання власного серверу на Discord, що дуже важливо для захисту персональних даних, швидкості передачі повідомлень та зберігання потрібної інформації.
Також щодня учні мали нагоду послухати та побачити цікаві воркшопи, які відповідали темі дня та стосувалися, наприклад, розробки власних коміксів, створення ілюстрацій до книжок та стікерів до телеграму, планування та зйомки власних фільмів і так далі.
Щодень фінальні сесії – це презентації країн, волонтери яких брали участь у цьогорічному таборі. Наша команда побачила нове у таких країнах як Бразилія, Австралія, Індія, Франція та, звісно ж, Єгипет, про мальовничу природу якого розповідав наш волонтер Махмуд.
На командних сесіях кемпери разом з волонтерами та ментором працювали над своїми власними проєктами. На цьому тижні наші гімназисти створили чудові колажі на тему «Мої мрії про майбутнє” і поділилися фотографіями вуличного мистецтва на віртуальній дошці Padlet.
З нетерпінням чекаємо наступного тижня GoCamp Online AfterSchool !
Ментор проєкту Плешивцева Л.М.