І засідання:
1. Визначення завдань та структури методичної служби. Ухвалення планів роботи методичної ради та структурних підрозділів.
2. Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації педагогів під час проходження атестації.
3. Організація роботи з обдарованими учнями у навчальному році.
4. Організація пошуково-дослідницької роботи учнів у навчальному році.
5. Погодження програми розвитку інформатизації ліцею.
ІІ засідання:
1. Організація експериментальної науково-дослідницької діяльності педагогів ліцею. Ділова гра як метод активного навчання педагогів.
2. Методи педагогічної експертизи, технологія оцінювання результатів навчальних досягнень учнів.
3. Застосування моніторингової системи як освітнього менеджменту.
ІІІ засідання:
1. Методична підтримка діяльності вчителів щодо реалізації компетентнісного навчання.
2. Формування комп′ютерно–орієнтованого середовища в ліцею для розвитку навчальної спроможності вчителів і учнів.
3. Педагогічна творчість не тільки право, а й обов’язок учителя.
ІV засідання:
1. Хід відпрацювання методичної проблемної теми закладу.
2. Імідж ліцею як чинник підвищення якості навчального процесу шляхом підвищення компетентності учителя і учня та їх мотивація.
V засідання:
1. Звіти керівників ПК про роботу вчителів над відпрацюванням проблемної теми кафедри та ліцею.
2. Узагальнення матеріалів щодо результатів роботи над проблемною темою.
3. Підготовка матеріалів до педагогічної виставки.